marți, 10 septembrie 2013

epilogul celor 17 ani, prolog 18


cu ceva timp in urma am zis ca trebuie sa traiesc mult ca sa scriu mult. uite ca am trait multe si nu am scris deloc. viata se schimba intr-un an cat nu s-a schimbat in zece ani din urma. e un ciclu. asa e proiectata. sa intalnesti bine, rau, frumos, urat. sa astepti schimbarea si sa vina dupa ce te-ai ridicat ca un fulger. care ar fii epilogul ultimului an? ultim zambet de copil, incununarea muncii, mandrie fara folos, pierderi din mandrie, taram al maturitatii, fericirea oamenilor maturi, descoperirea ta asa cum esti si ai fost in ochii celorlalti, gol, sarut, atingere,indiferenta, putin fum, putin amar, putin dulce,  verde, iarba, prieteni vechi si noi,  pace,flori, ascultare,briza, valuri, societate, bune maniere, responsabilitate, forta, putere, constiinta, pacat, nepasare, regret, stres, fara iubire, fara suferinta, familie, grija, copii, zambet, incredere, inceput, sfarsit. welcome maturitate. asa imi incepe viata. intr-un an mi-a trecut copilaria prin fata ochiilor,a trecut fara s-o mai prind de coada si sa-i spun ca vreau sa ramana cu mine toata viata chiar daca asa imi spuneam ca voi face. sunt adult nu doar in acte. lacrimi , dor, fericire matura care nu e atat de dulce ca ce a fost. A.Maria

2 comentarii: