marți, 24 ianuarie 2012

Sentimentele nu mai exista. Sentimentele sunt o invenție. Anca le-a împachetat și le așează între amintiri.

             Ce se întâmplă atunci când trandafirii înfloresc în zăpadă? Lasă-mă să-ți povestesc ceva...Atunci când vrei să dai ce ai mai bun de dat pe scena vieții, să-i oferi ce ai tu mai pasional și limpede, vezi cum altcineva s-a urcat înaintea ta și a acaparat tot. Și acel cineva, e cineva care îți știa intenția, îți știa dorința și planul, înjughiindu-te până în cel mai adânc loc al inimii. Scena te aștepta și ea de mult timp, cerșindu-ți pașii, dar călcată acum, nu poate reacționa, nu poate spune "Eu o așteptam pe Anca, coboară..." pentru că îi e teamă că poate nu o să ajungi, sau vei fi prea slabă, dar totuși regretă. Nu irosi timpul contemplând o mocirlă. Aruncă-ți sângele scurs din rană, într-o valiză și pleacă spre următoare scenă. Cu siguranță vei găsi alta mult mai mare și luminoasă. Dacă reușești, va fi acel moment în care ceva frumos, se transformă în altceva, la fel de frumos. Catifeaua și mătasea vor fi aspre pe lângă covorul pe care tălpile tale îl calcă. Pleacă acum, dacă altcineva îți dorește locul, în pasiune nu e, nu poate exista prietenie, ci doar o urmă mascată de interes. Aplaudă momentul de triumf al înlocuitorului tău, din suflet, cu toată ființa ta, plângi cu lacrimi de bucurie pentru succesul său, tu vei fi deja undeva mai sus. Mai sus de mocirla care a stricat ceea ce cândva a fost vis, iubire și prietenie!
Legendă:
scena= ceea ce îți dorești tu cel mai mult în viață; aici: iubire, carieră, ideal;
acel cineva= dezamăgirea care vine din partea celui care nu te așteptai, celui care îți știa râvnirea.

5 comentarii:

  1. mi-e dor de noi cum eram odata, mi-e dor sa zburam impreuna, tinandu-ne de mana, peste acel cineva, mi-e dor sa-ti soptesc la ureche ca te iubesc si ca vom trece impreuna peste, mi-e dor sa iesim amandoua din acest cotidian prost regizat, in care ne simteam prea mici pentru scena asta mare, mi-e dor de noi, mi-e dor de ce am fost.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e dor de zambetul tau copilaresc, mi-e dor de chiulurile la tine acasa, mi-e dor sa dorm cu tine, mi-e dorm sa ne machiem, mi-e dor sa barfim, mi-e dor sa dansam, mi-e dor sa dezbatem, mi-e dor de tema la mate pe care o faceam impreuna, mi-e dor de orele de romana din laborator in care in loc sa facem compuneri ascultam salam, mi-e dor de clatitele tale:)), mi-e dor de sfaturile care mi le dadeai, mi-e dor de sfaturile care ti le dadeam, mi-e dor de cumparaturile noastre, mi-e dor de timpul in care mancam impreuna in oras , imi e dor de parul tau cret, de ochii tai, imi e dor de tot si toate, si doare...

      Ștergere
    2. stii, iubito, e dureros, pentru ca abia acum imi dau seama ca n-am cum sa dau timpul inapoi, ca poate momentele astea n-o sa mai revina niciodata. acum ne-am schimbat: eu sunt alta, desi am aceleasi idealuri, tu esti alta, diferita de ANCUTA MEA. si mai stii? te invidiam, defapt inca te invidiez. te invidiez pentru tot ceea ce esti tu si pentru ceea ce eram cand eram cu tine, te invidiez pentru cum scrii si pentru ceea ce erai si esti, chiar si acum. poate ca n-o sa mai fim niciodata cum am mai fost, poate o sa fim ceva mai mult de atat. poate ca intr-o zi o sa ne alinam una alteia durerea, asa cum o faceam odata, fara sa fim nevoite sa folosim masti impregnate in mocirla si minciuni, fara sa ne scuzam la fiecare vorba, sa fim doar noi si sufletele noastre, sa le deschidem, fara a le mai putea inchide vreodata..

      Ștergere