marți, 28 februarie 2012

I'm back. Revin




  Urăște-mă



      Am fugit crezând că știu totul, dar mi-am dat seama că de fapt nu știu nimic. Oare de ce m-a înșelat gândul că pot alege părerile fiecărei persoane ca și cum îmi aleg dimineața haine din dulap? Fiecare persoană e diferită, nu pot modifica gândul cuiva, doar îl pot îmbunătăți sau ruina. De ce tot repet trecutul? Sunt o demodată. Arunc serile de strălucire, flirt pe o iubire amară. Știi că în momentul în care spui "Da" nimic nu mai are farmec? Eu știam, dar tocmai acum am învățat. De ce tocmai acum? Poate că nici acum nu am îvățat destul de bine, pentru că nu mă pot preface, nu pot mima aroganța de teama unei înfrângeri. Știu să pierd. Tu ai un viciu că fumezi, sau că bei, viciul meu e sensibilitatea pentru frumos. De ce viciu? Pentru că întotdeauna frumusețea doare. Și eu nu mă pot abține de frumos. Nu te folosi de trupul și emoțiile cuiva pentru a ți le spăla pe ale tale, eu am făcut-o și se pare că s-au spălat prea mult, până la deteriorare. La un moment dat te vei împăca cu tot ce îți este dat să ai. La un moment dat. Dă-mi o secundă de la tine să o pun aici, aspir la etern, apoi o să fug promit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu