duminică, 8 ianuarie 2012

                                Mit sau adevăr?




Nopțiile de vacanță sunt imposibile. Somnul mă torturează amar de dulce. Vine tip-til îmi arată aroma lui ciocolatie, iar apoi când să mușc fuge și se ascunde undeva acolo după veioză. Degeaba mă ridic, îl strig, îl caut...degeaba! Așa a fost și aseară...pfff "nașpa sentiment". Totuși mi-am zis să fac ceva util din acest timp pierdut pe pereți. Să încep de exemplu să-mi construiesc o viață imaginară. A ieșit cam așa: e ploaie afară, eu, îmbrăcată casual ies dintr-o clădire destul de mare, nu știu ce reprezintă, dansez puțin prin ploaie, mă urc într-un taxi și rămân blocată la picăturile ce izbesc provocator geamul mașinii. Ajung la locuița mea, wow locuiesc singură în sfârșit, mă arunc în pat, mda nu pot dormi(nici aici). Ies pe balcon și las picăturile de ploaie să-mi machieze lacrimi.Cerul desenează profund chipul lui( de ce nici aici nu pot scăpa de tine?)...În fine m-am plictisit și de viața asta. Mă uit iar pe pereți și în gând îmi vine un mic citat peste care am dat zilele trecute pe net "Dacă visezi pe cineva, înseamnă că acea persoană a adormit cu gândul la tine". Păi hai să încerc, ce pierd? Da...și uite așa m-am gândit aseară până să adorm la vreo 10 persoane. Mit sau adevăr? Care m-ați visat?;;) Îmi place să mă joc cu mințiile, dar nu știu sigur cât de talentată sunt la acest capitol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu